Vackra vackra sverige.

Mina grannar tror nog att jag lever ett dubbel liv.. hehe. jag kommer hem, är hemma nån dag, packar väskan, åker iväg, kommer hem, packar väskan, åker... Johan trodde att jag inte vågar sova själv, och det ligger nog nått i det. VÅGAR det gör jag, men det är ju såå tråkigt, Det händer ju saker i mitt liv heela hela tiden just nu..
Jag har varit till carro i falun, till johan, till mamma och pappa, johan har varit hos mej, hem till mamma och pappa igen, syster har sovit hos mej, jaaa å nu hemma på stenvägen igen.. Såå jaa nått ligger det ju i att jag inte kan hitta ron och bara va i min lägenhet, själv.. Har sovit två nätter själv i den! Heeelt sjukt..
Men men det är väll såå, just nu är jag full av liv och bara såå lycklig över att få va hemma.. Att det snaart är sommar, åå att det händer saker hela, hela tiden.. wiihoo..

Idag har jag glassat i solen på stan med Ansi och syster.. vi va på stan i fyra timmar, satt och fikade och träffade en hel del folk man känner.. Det var riktigt riktigt trevligt... Sen ringde jenni och frågade om jag skulle komma och grilla, såå jaa varför inte.. Vackert väder och allt, så det blev grillat och ett glas rött.. MUMS... Sen långpromenad på vackra promenad stigen.. Hela 1,5 timme var vi ute.. Sköööönt, men jag är stel som en kärring, heelt sjukt..
Va ute med johan ons, och lör, gymmet igår, och promenad i dag.. STEL!! Fyy va otränad jag ÄR!!.. SÅ ILLA...

Men det ska bli ändring på det, måste träna upp musklerna och ryggen igen, och konditionen... Det var katastroof igår på gymmet, usch.. =/ Har jätte träningsvärk idag.. Gillar vi inte!!

Ska jobba ons - fre nu, det känns bra, behöver extra pengar.. Wiihoo.. Fattigt var det här... =)

SEN sol och bad, hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men anna! Bilden är inte tagen nu, det var den enda jag hade med mjukisbyxor. därför jag la in den, tror den är tagen för kanske 2 somrar sen! :D hehe..

2008-05-06 @ 22:39:49
URL: http://hane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0