Helgen.

Underbara dagar, I fredags blev det vin, öl och nån drink, tillsammans med carro & katt, vi satt och myste på balkongen, drack & hade det super trevligt.. Sen vidare ut, trevligt trevligt..

Lördagen stack jag till johan, vi myste som vanligt och mumsade på god glass, Drack fem (!!!) Kalla öl på kvällen, pratade massa och hade det gött.. Söndagen var det namnkalas för lindas och magnus lilla dotter, Va liiiite nervös för att träffa alla. Men det gick bra, hade ju träffat lindas familj tidigare, och även johans mamma & man. Trevligt var det, så trevligt att vi blev kvar på kvällen och åt. Liiite mysigare att sitta där på terassen i stället för i lägenheten..

 Ååå jag måste bara skriva ut det, Johans mamma tycker att johan blivit så mycket lugnare och öppnare sedan han träffade mej.. Wihoo. Han har tydligen förändrats till det positivare, vilket känns super kul att höra. Beror nog inte så mycket på mej egentligen.. men kanske LITE.. =)

Sen har jag satt upp nya gardiner till sovrummet och köket.  haha.. Dom förra va hemska, fattar inte ens hur någon kan ha satt upp dom. Gröna med gula hönor på.. Illa..! Sen köpte vi en vacker vit orkidé till köksfönstret, och bytte lampa, och skärm. Så nu blev det lite mysigare. Så har vi även städat av balkongen, så man kan sitta där ute. JAG vill också ha en balkong, det tycker jag är lyx. Känns lite friare och öppnare..

Idag har vi stor handlat på ica maxi.. Jag har fått johan att köpa en kaffebryggare, LYX, och en mixer.. Så nu ska min lilla sötis få en hel massa goda shakes och smooties.

Vill att han kommer hem nu, sitter i lägenheten och vääääntar.. Han jobbar..

På fredag hoppas jag att pappa fått sin båt, då blir det sjön!! Underbart med båt, mys, mys mys.... =) PuSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0