Orm ömsar skinn,Anna va nästan en orm i natt.

Äventyret var mindre roligt i slutet av resan.. 14 timmar, och jag höll på att krypa ur skinnet... En fågel lyckades dö på kuppen... Annars, var det kul att få se hur han jobbar.. Har haft det helt otroligt braaaaa... SÅ NÖJD!!

Sista april i morron, wiihoo.. vad händer då? jaa du jag vet inte riktigt än, är inge sugen på fest, faktiskt.. Min söt kommer hit!!

Vill va nykter ett tag nu... Fast det kommer jag ju inte hålla läänge till. 1,5 vecka kvar, sen sticker jag och mammi till SOLEN... Guud va skönt det ska bli.. Då blir det vin på balkongen varje dag, de lyckades vi då med sist.. =)
Njuta ÄR vad vi ska göra.. Ååå jag ska bli bruuuun..

Lääängtar..Sitter hos mamma & pappa nu, blir nog kvar här, jag tvättar, som vanligt...

Puss åå hej, i morron ska vi gå och äta lunch, blir falafel... MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0