Mina känslor åker berg och dalbarna.

Hur tror ni att min helg sluta? Det råkar jag veta..

Såg en film i lördags, kände mig helt paj, trött och bara heelt borta. Tog bilen ner till carro, min ängel som tog imot mig, ett under att hon släppte in mej, hehe, så som jag såg ut, Mjukisbyxor, glasögon, inge smink och en hel massa finnar i pannan. Med en loka och en godispåse entrade jag familjen Hanes balkong. Carro och Britt-marie, (carros mamma) var i full gång med att dricka öl och lyssna på musik. På nått sätt kändes det genast bättre, deras positiva inställning till livet just då, kändes inspirerande. Klockan var 17.00 å carros mamma skriker,
- carro nu tar vi en tiquila, anna ska inte du ha?

Anna berättar att hon ska va nykter i kväll med, och att det nog vore dumt och dricka. Snefylla brukar det väll även kallas! Men carro och Britt-marie fortsätter å överasska, anna ska du ha mat? Neej, jag ska hem och duscha å göra mej iordning. Det luktar super gott, men tack endå. Men carros mamma ger sig inte, fram med tallrik och stol. Självklart ska du äta. Så Anna äter, å guuud va gott det var. Kräftor, bröd och aioli till förrätt, Entrecote, rotfrukter och potatis, grekisksallad och bea till varmrätt. Verkligen SUPER gott. Tack! Sen är Britt-marie världens snällaste å jag får en vinflaska!! Ibland kan det va bra och dricka Anna!

Vidare hem för snabb dusch och sminkning. Hämta carro, ut till morgårn hämta maria! Som var tusen år sedan man träffa och sen hem till kattis. Å då gjorde även johanna oss sällskap.

Det tog några timmar innan jag bestämde mig, ska jag eller ska jag inte. 20,40 Korkade anna upp vinflaskan, och sen försvann den ganska snabbt ner. Massa tjejsnack, vin och musik.. Sen kom madde och sjussade upp oss till L-a. Åå trägårn var super kul, längesen jag hade så kul! Dansade en hel massa med johanna.. åå det va så skönt att bara slappna av och slippa tänka.

Träffa Jenni, therese och kusin också. Super kul!

Jaa å han som skrev det roliga inlägget, hehe, bra skrivet!! Tusen tack för det! Tycker om dej det vet du!

I dag har jag varit hos mormor och morfar å ätit, m. familjen och bara slappat.
sen blev det två filmer med mamma och syster. å popcorn och choklad. =)

Inte en överdrivet nyttig helg, men vaa fan, i morron kan jag va död.

Älskar Mina Vänner så mycket! Tack för den här helgen som blev helt grym, den blev inte vad jag trodde, utan tusen gånger bättre! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0