Film + Godis + Soffa + Anna = Sant!

Go morron sverige! Nej, jag har inte just vaknat. Jag har varit på jobbet hela dan. Dock super trött!! Just i dag kändes inte livet överdrivet roligt, men jag är väll bara trött. Måndag å det regnar. Vi skyller på det. Humöret är inte på topp, men va fan det kan väll inte va det jämt. Nettis var i alla fall super söt idag, och bjöd på gott kaffe och bullar! En dag kvar sen går hon på semester. Trååkigt! Det har varit bra å jobba med henne!

Sitter å kollar på pokermiljonen, kan inte låta bli.. Man kanske skulle börja spela poker. Det kanske är så jag ska tjäna pengar. Triss verkar ju inte funka. =)

Hyrt två filmer, och köpt lösgodis. Just i dag är jag värd det. Mmm.


Ge mej en kram, idag behöver jag det.

Kommentarer
Postat av: madelene

jag skickar dig en kram här!!!!!!

2007-07-23 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0