Sitter på jobbet!

Dålig uppdatering hääär.. =) Jag tror jag är sämst på det, sitter på jobbet, hade jag varit ledig hade jag sovit fortfarande.. riktigt mörkt och trååkigt väder, men det drabbar väll ingen fattig..
Hehe.. Kan bli lite låångtråkigt idag på eftermiddagen är jag rädd, det ringer rätt lite om man säger så.. =)
Många har tagit semester i mellan dagarna..

Nu är i alla fall datum bestämt när jag sticker till sälen.
Jobbar sista dagen här på onsdagen den 2 januari, och så börjar jag i sälen tors 3 januari.. blir lite tajt om tid men det funkar.. Huu, börjar bli lite nervös endåå.. ett heelt nytt jobb.. =/ men de blir nog bra..

Såå en vecka kvar hemma.. Njut, njut, njut.. sen blir det fjällen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0