STORT!!

I dag är dagen med stort D, och jag klarade mitt mål. Så jäävla skönt! hihi.. Jag är grym!

Ska upp till ludvika i dag, å kolla runt lite. kan ju behöva en hel del nya saker..!

Fan det är inte lika roligt att det blir helg när man inte jobbat! Ledig hela veckan nu, sista dagen i fredags ju, Men nu skulle jag gärna kunna få gå och jobba på måndag igen. Jag är sjuk. Sist klaga jag över att jag inte fått va ledig. och visst vill jag va ledig, men det skulle ju kännas bra å veta att jag har ett jobb också. Var där igår, och träffa sötis nettis och sötis maria. Åå va jag tycker om det stället! Sen fick jag en fin blomma av mona. Tack!

Sitter å lyssnar på radio seven, kan inte sitta still. Blir grymt sugen på att gå ut och dansa!


iiii nej nu ska jag ta tag i mig själv, fixa en kaffe, och göra mig i ordning. slut slappat. Redan vänt på dygnet. Gick å la mig vid tre i natt.

Kommer du heeeem i dag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0