JAG Är SÅ GLAAAD!!

Mina prinsessor kommer till helgen!! Och vi ska ha en riktigt härlig tjej helg!! Hi Hi Hi.

Nästan så jag måste köpa champagne!

Syrran har stuckit till New York hon, helt själv dessutom i två veckor.
Min stora idol. Skulle jag aldrig ha gjort.

Lite sugen på en resa är jag allt. Finns för 995 kr just nu.

Mamma & ett tjej gäng sticker nästa vecka till kreta.

Såå skönt med sol och bad.

Men men vissa lär ju jobba! Tur att jag gillar mitt jobb då! =)

Nu duschen och sen jobba kväll.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va kul=) Hoppas att ni får det jättetrevligt. Va längesen vi träffades nu.. Kram Maria

2009-09-11 @ 12:23:36
Postat av: Johanna

Hej bruttan!

Ha så kul ikväll!...antar att det blir partaj och kanske utgång nu när tjejerna är hos dig ;)

Kram kram

2009-09-12 @ 16:24:58
Postat av: Jag

Tack Tjejer!! Ååå ja Maria det var evigheter sedan!! Vi hade en riktigt suuuuper helg! Jag är såå glad att dom vart här!!

2009-09-13 @ 12:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0