Tooday, 25 !! & de innebär lön!!


Jaa den här veckan jobbar jag kväll, frukost till helgen, och sen tror jag att jag kommer jobba kväll hela nästa vecka! JULBORD står på schemat. Och jag hoppas att det kommer bli super mys och trevligt!! Jag gillar att jobba kväll, då kan man ha en lugn morgon med mys frukost, tända ljus och promenad innan jobbet. Det enda som saknas är cicci som alltid jobbar frukost!! På Torsdag ska det julpysslas.. ;) Här hemma vet jag inte när jag får julpyssla, min julkartong står långt lååångt in i ett förråd, lika så granen.. Var ut där igår och klättra, det enda jag fick fram var mina stjärnor till fönstret. 

Sen har jag fått en fin "julkrans" av mamma att ha ute vid dörren, det blev jätte fint!! Jag lyssnar på en massa pepp musik också i detta mörker. Önskar att jag hade en ipod som jag kunde ta med mej ut när jag går!! Mamma, nu har du två saker jag vill ha i julklapp. Ipod & en ny Kaffebryggare!!

Nu ska jag dricka lite kaffe, sen ut i friska luften på promenix och sen dusch och jobb. Wiihoo. Sängen hade lockat mer idag. Men icke!!

Kommentarer
Postat av: mor

man blir liksom lite glad när det kommer inf här.ha det så mysigt på jobber.kram

2009-11-25 @ 17:25:34
Postat av: syster yster

Men du syster, jag lämnade nog en ipod hemma som du väl kan ta? Ska kika när jag kommer hem nästa vecka.. isf skickar jag den tillsammans med en laddare, så kan du fylla den med peppmusik :)

2009-11-26 @ 01:44:59
URL: http://plastsak.blogg.se/
Postat av: Jag

JAAA!! Gärna, skulle bli jätte glad!!

2009-11-26 @ 11:49:15
Postat av: sofia

Då säger vi så :)

Har förresten också fastnat för gaga låten nu.. den går på repeat! Har fortfarande inte fått din mail, ville du ha spotify eller inte??

2009-11-26 @ 19:00:32
URL: http://plastsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0