Vardag igen..

Hmm. Jag skrev tidigare att det skulle bli skönt med vardag när vi kom hem från Lanzarote. Jag tar tillbaka det!!
Det är ju faktiskt inte alls kul, i december gjorde jag massor, va till sälen, va till stockholm & gick på hamburger börs, va till mamma & pappa, åkte till stockholm igen och bodde på hotell och julshoppade, Firade jul med familjen, träffade mina vänner, Carro, Kattis & Maria, Va till Hanna & Daniel.. Jaa alla dagar var fyllda med saker att göra, sen Resan..!!

Men nu, vad hände? Vi kom hem till ett bombnedslag till lägenhet, jag kanske överdriver liiite men endå. Granen, julgardinerna, julstjärnorna, tomtar, dammsugning, toaletten, bädda rent, disken!! Jaa allt.. Visst det kanske jag skulle ha tänkt på innan, men vi har ju knappt varit i lägenhetern på tre veckor så det var städat när vi åkte.. Men de var den inte längre. Granen åkte ut i lördags & disken diskades, toan skurades.. Hatar när dammet lägger sig!! Igår var vi vid Linda och Magnus & firade Linus så då blev det inte mycket gjort. Ååå idag gick jag upp vid 05.30 skjutsade johan till jobbet, sen kunde jag inte somna om.. Åkte till Arbetsförmedlingen, MEN jag hade lagt körkortet i fel jacka så dit måste jag i morron igen!! Gaah, så jag lär upp samma tid i morron så jag får bilen, och i över morron.. Fast det kan egentligen bara va nyttigt för mig!! Men jaa vardag är nog tråkigt endå. I alla fall nu när den kom så plötsligt.

Idag har jag i alla fall dammsugit, handlat & bäddat rent, och i morron har vi tvätt tid hela kvällen, så då ska allt bli rent!!

På onsdag åker jag hem till älskade mamma & pappa, och då ska jag även passa på att träffa carro!

Nej nu ska jag ta och ringa Hanna och höra hur hon mår, ingen bebis änn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0