010109

Gårdagen igår var hur lyckad som helst. Vi var till Hanna & Daniel, fick super god mat. Hannas special Potatisgratäng som är så himla good, & kyckling filé m Bacon och Brie ost. Till efterrätt var det kladdchoklad kaka & grädde, också super gott. Tiden bara flög iväg, helt plötsligt utan att någon fattat att klockan gick så fort var hon 8 minuter i tolv.

Fram med cider & skåååål!! & Västerås kan skjuta raketer vill jag lova! Det var de värsta jag har sett någonsin...! Vi kom hem sent, och jag sov till kvart i ett idag!! Skönt, när jag vakna hade johan gjort mat. Sen har det packas & fixats.

Jag är lite nervös, i vanliga fall hinner jag inte bli det, då har vi ju bokat 12 timmar innan. Men nu boka vi den 15 dec.Det är själva flygresan jag är lite skakis för. Men men det går väll bra..Sen väntar 2 veckors semester...!! Får se hur vädret är där nere, kollar man prognosen nu, så är det halv fint. Men det kan ju bara bli bättre än 12 MINUS i alla fall..

Hanna & Daniel jag önskar er all lycka!!

Så Hej då kalla SVERIGE!! Nu åker vi till ARLANDA, om några timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0