Lyx Problem...!

Igår hade vi en underbar dag. Vi fika/luncha med svärmor och hennes väninna Alltid lika kul och träffa Johans mamma hon är grym, jag önskar att vi träffade dom oftare! Gick på stan en sväng, sen gick vi och simma. Sååå skönt!

Sen trodde jag att våran kväll skulle bli vääääldigt alldaglig, då vi bokat tvätt tid! En LÖRDAG.. Vi sprang fram och tillbaka i källarn.. Jag tände ljus och förberedde mumsiga Räkor, Aioli & Bröd.. Till det hade jag dukat fram Pepsi max. Livets lyx eller? He he.  Men min söt han är som ni alla vet, bäst på att överraska så när jag satt mej, fick jag knacka hand. Vad tror ni han hade där??

Champagne!! Åå va glaad jag blev, vi drack sjukt god champagne som lagrats i TIO år! Från 1999!!  MOET et CHANDON á Epernay Champagne Dom Périgon Vintage. Var namnet, det säger mig inte nått men nu vet ni..

Lyx problemet? Ja det vill jag lova, vi hade champagne i heeela köket, på fönstret & fönster lampan rann det verkligen!Men efter lite städning och skratt så skåålade vi i champagne! Det var såå gott...Anledningen till champagnen var våran förlovning. Ni vet den jag inte riktigt nämnt på grund av sura miner från vissa. Men nu TÄNKER jag nämna den!

Ni som vet ni vet ju redan! Vi förlovade oss på Lanzarote! Blev total överraskad då också. Historien behåller jag för mig själv.  Men det var också så mysigt & fiint!!


 Titta på fönstret!!   Kramar ur disktrasa?

 Torka, torka..         Mys!!



 
Vi hade en mysig kväll, som trots tvätt förvandlades till lite lyx!!


 


Kommentarer
Postat av: emma

nämen har ni förlovat er, GRATTIS! Blir det barn och bröllop snart då? =)

Hehe...jävla ägg alltså, jag höll på att bli galen.. Jag gör aldrig stekta ägg annars, det blir äggröra här mestadels..älskar det!! ha en bra dag du med anna!!

2009-02-22 @ 15:08:24
URL: http://veloouria.blogg.se/
Postat av: Hanna (kusin)

Jag känner mig speciell för jag vet historien :)

2009-02-22 @ 20:07:56
Postat av: sofia

Grattis ill förlovningen!!! =)

2009-02-26 @ 12:07:15
URL: http://familjenjosza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0