Härliga SOL!!

Det blev en långpromenad i det underbara vädret!! Minst 8 km, vi gick in till stan och tog bussen hem. Åt på favorit stället och handlade lite mat. En perfekt dag helt enkelt, snart ska vi mysa ner oss i sängen och se film med fruktsallad och vanilj kesella.

Nyss var en kille här och hämta våran vardagsrums tv, Johan sålde den för 300 spänn. Så fråga han om han inte ville ha tv bänken med & de ville han.. Jiiippii.. Tyckte jag!! Så han fick den för 300 kr. Alldeles innan hade en dam ringt mej från strängnäs och skulle köpa den. Men så ringde hon och sa att den var för stor.. Som Johan brukar säga allt har en mening.. Så nu har vi ingen tv eller tv bänk.. =)

Jag blev grymt peppad att sälja mer mer mer! Joo föressten så sålde Johan en fin silvrig baslåda med två högtalare också, för 150 kr!! Såå nu hoppas jag på att vi ska åka till K-holm till helgen & försöka fota & sälja mera saker ur förådet.
Är det nått ni behöver?? Datorer? Biljarbord? Ljus anläggningar? Dykutrustning? Soffbord? Soffa? Hylla? Snowboard skor? Våran säng kanske? Hyllan skulle kanske Han som köpte de andra sakerna tänka på. HOPPAS!!

 


Borta!! Haha.. Va glad man kan bli!


 


Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

Hahaha... nu reagera jag först på K-holm igen och tänkte att du menade Stockholm :)

2009-02-15 @ 13:29:55
Postat av: Jag

He he.. Neee. Katrineholm.. =) Ska bli så kul att komma till er i morron!! Jag lääängtar!

2009-02-15 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0