Grattis Mamma!

Hej Hopp Vill ni ha ett nytt inlägg??
Idag händer det faktiskt ingenting.. Jag ligger i sängen, bloggar och kollar på sex and the city...! Snörvlar & har lite halv ont i magen. Mamma fyller år idag, så henne vill jag säga stort GRATTIS till.. Två år kvar till 50... =)

Igår va Linda & Magnus och barnen här, vi käka tacos & fika...Super mysigt!! Jag blev dock magsjuk bara av att höra att dom haft magsjuka i söndags. Huu. sen dess har min mage inte varit vad den ska vara..

Kan man inbilla sig så mycket att man får magsjuka? Hmm Neeej.. ? Men tillochmed Johan hörde igår vilken panik det va i min mage. Den lät och lät, och körde runt massor.

Jag & Johan såg Du levande idag. Vilken sjuuuuuuuk film.. Jag somna tillslut. Den var allt för konstig för min smak. Men jag skrattade i början! Blir nog en till film snart. Vi båda nyser & är slöööa i kroppen. Kan det va bristen på luft som vi inte fått något av idag?

Imorron är det fredag igen!! Då är det en vecka kvar tills nya familjemedlemmen kommer...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du fått din vilja igenom??? Ang. nya familjemedlemmen....

2009-02-19 @ 19:31:16
Postat av: Anonym

De va jag som skrev de förra,namnet försvann.

2009-02-19 @ 19:32:25
Postat av: Jag

hehe.. och de försvann igen.. =) undra om det gör de för mej med? Ingen katt..tyvärr.

2009-02-19 @ 22:03:51
Postat av: Carro

Not me!

2009-02-19 @ 22:51:36
URL: http://hane.blogg.se/
Postat av: Hanna (kusin)

Hahaha, de är jag som försöker få med mitt namn men de går inge bra, bäst jag skriver ut de här också ifall de försvinner igen. De är HannaPanna. Vad är de om de inte är katt då?

2009-02-20 @ 21:07:53
Postat av: Jag

haha.. Okej.. =) Det är ju sängen. Den räknas väl också som en familjemedlem!! Eller så gör den att vi "producerar" en familjemedlem... He he.

2009-02-20 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0