Bråka & Bli sams..

Att bråka på Fredagen för att sen va döö kära hela helgen. Det är ett tips tror jag! Rensa luften lite, trots att vi varit från varandra behövdes det. Vårt förhållande är som sämst när vi är ifrån varandra. Jag tycker alltid att han låter så sur och grinig på telefon. Åå får för mig att han nog inte är kär i mej längre, bla bla.. Ååå blir mindre kär i honom och tycker att han är en idiot. Hehe.. Men när vi är tillsammans JAAA.... Dåå kan det inte va underbarare.. Vi har så kul. Han är lika rastlös som jag, fast 10 gånger värre..jag älskar det..! Skulle hata att ha nån som aldrig vill göra något, är nöjd med soffan & datorn.. Typ pappa.. Sorry pappa.. Men guud man lever väl bara en gång! Ska man inte då göra så mycket som möjlig, och försöka göra det man vill. Fast de kanske just va pappa vill. Men stackars mamma ibland!!

Idag har jag fått frukost på sängen, Ägg, Bacon & champinjoner. Sen har vi legat i sängen och sett två filmer & bara haft det mysigt.

Imorron ska jag åka till Hanna & Loviza... Det ska bli sååå mysigt!!



Kefalonia 08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0