Usch så jag är.

Yes yes, hur tror ni det gick med att ställa klockan... ?
Halv nio ringde den, jag stängde av och satt den på 09.10, Den ringde och jag stängde av..
Vaknar 10.10.. Blir arg på mig själv, sååå dålig.. Sprang i alla fall ner i duschen, fixa hårinpackning och skrubb.. Shit vaa mycker brun hud som ramla av mig, Såå nu är jag fläckig, besläktad med dalmatinen.. =/
Sen har jag pratat med johan och äter nu frukost..

Hade tänkt att åka ner till växeln idag, men Dryygt dom har ju lunch precis när jag blir klar. Och sen lär jag sticka till ludvika, hämta post, lämna nycklar, passa på att gå på stan en sväng, & åka förbi vid mormor och morfar på hemvägen. Såå jaa jag vet inte om jag hinner med växeln idag heller. Förlåååt.. Sen ska jag med carro på sians i kväll.

Ska bli spännande!!

Nej nu sätta fart!!

Kommentarer
Postat av: emma

qPr3nJE1o#" rel="nofollow">http://picasaweb.google.se/EmmaKrille/EmmaKrille?authkey=0qPr3nJE1o#



testar igen... fan va knepigt att det inte funkar

2008-09-30 @ 12:14:23
URL: http://veloouria.blogg.se/
Postat av: emma

skicka mig din e-mail så länkar jag därifrån! det verkar bli knas med adressen när jag länkar den här.. min mail: extr[email protected]

2008-09-30 @ 12:16:00
URL: http://veloouria.blogg.se/
Postat av: Maria

Självklart läser jag din blogg, men orkar aldrig skriva!! Självklart får du komma när du har tid och hälsa på.........ser fram emot det

Ha det bra

Kram Maria A

2008-09-30 @ 15:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0