Seansen


ARG.. Hm. Jag hade skrivit ett sånt bra & fiint inlägg, så bara försvann det. Då blir man inte glad. =////

Jaa seansen idag var verkligen coolt, det är något jag vill göra igen, och som jag rekommenderar. Det var så känslomässigt och häftigt. Och Carro var den som hon talade till först. Jag fick verkligen kämpa med tårarna. Jag ville inte gråta när det inte var min anhörig. Men endå jag har ju träffat personen som pratade. & det var verkligen så rätt till just carro. Personen har carro alltid pratat om som den bästa & vackraste människan, så det var så fint. Eller va säger du carro? Nej det var en häftig känslosam kväll, många var berörda & många grät. Jag kämpade imot som den svensson jag är, som inte våga visa vänslor. Hmm. Men ja VI måste göra om det.

Före spelade vi gitarr hero, och det var så sjukt svårt, men riktigt riktigt roligt.

I morron åker jag till Eskilstuna, och då är jag nu mera Eskilstuna BO..
Vi ska skruva bord, damma, dammsuga, stryka upp gardiner, bädda rent och moppa.
Jaa göra lägenheten så fiin som det bara går.

Lägenheten i Ludvika finns inte mer. & det känns bra. Trots att jag trivdes så bra.


Kommentarer
Postat av: emma

nää inget mail från dej..men skriv din mail i mina kommentarer då,då mailar jag länken

2008-10-01 @ 11:22:43
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0