Johan..

Nu har jag funderat tillräckligt, det är hos JOHAN jag vill vara.. Jag har varit virrig, mina känslor har gått upp & ner.
Men nu känner jag att det verkligen är rätt. Igår var jag med om den vackraste stunden i hela mitt liv.
Jag kan säga att jag gråter bara jag tänker på det, och precis nu när jag sitter och skriver det här kommer våran låt på MTV... Så det blev ännu mer känslor.. MER säger jag inte.

Med risk för att Johan blir lite sur..

Jag hittar lappar i min plånbok lite då och då.. & sist blev jag såå glad.

Anna du är min ängel, du är grym. Jag har hittat något unikt, Jag har äntligen träffat någon som jag tycker har allt. Jag kan inte tänka mig ett liv utan oss. Jag älskar dej. Jag har aldrig kännt så här. Din Johan.

Gissa om jag blev lycklig.

Jag har ju tjatat om att jag vill se Ps I Love You, och det gjorde vi äntligen igår. Johan hade köpt den, och den var helt grym. Ååå va jag grät.. se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0