I SMB...

Jag sitter hemma hos mamma & pappa nu. Tvättar och ska snaart se IDOL. Skoj skoj.
I morron ska jag luncha med carro & kattis, & på fredag ska jag förhoppningsvis träffa hanna, & hennes mage.. Wee.

Nya bilen va fiin fiin, å så har dom gått och köpt en ny bärbar. Jag VILL också bränna pengar. Tror det är för att jag är rastlös. Blir det på en gång när jag är arbetslös. Då ska de åkas utomlands, inreda, flytta, köpa saker STÄDA.. Hyra film. bla bla.. jag vill göra allt & helst på samma gång. Har inte kunnat sovit på två nätter på grund av överskottsenergi!! Johan blir tookig på mig, och kallar mej DAMP Barn som inte kan slappna av och ligga still. =)

Idag när jag åkte hem "hittade" jag en tipp också, så jag slapp åka till Humboberget imorn. Såå passande, Så nu är lägenheten tre sopsäckar fattigare med SKRÄP.. Gammla gardiner, dukar, kläder, kuddar, SKIT.. =) hehe.. Åå Mina saker får lite bättre plats. Johan rensade gå in garderoben som tidigare INTE va en gå in garderob, utan en stå utanför och titta in garderob. Hehe. MEN nu så, nu kan man tillochmed gå inn I den. FRAMSTEG!!

Nej nu lär jag springa upp och se idol..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0