Helgen..

Fre-Lör
Full aktivitet, flyttat, bärt, pustat, städat... Pizza med mamma & pappa Och Johan. Blev tre glas rödvin & mys.
Lördagen var det också massa flytt, sen gjorde vi mat. Kyckling & kantarell sås, klyftpotatis, majskolv. & rödvin..  film & goodis blev det också... Mums..

Idag söndag har vi ätit mysig söndagsfrukost & sen stack vi ut i skogen i två timmar, underbart härligt höst väder!!

På lördag ska jag klippa mej, lite drygt bara, jag hade planerat lång lugg.. Men nu bara för att jag ville ha det, har alla jävlar skaffat det, såå njaaaa jag vet inte riktigt längre. =/

SEN blir det 30 års fest.. Hoppas det blir riktigt kul..!

Tack för en grym helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0