Cypern!!

Hemma i vardagen igen. Ja som sakt jag och Johan tog en till sista minuten. Tre utlandsresor det här året, så bra lär det ju aldrig bli igen, plus Gotland.. Så det känns som fyra. UNDERBART. Johan bjöd ju mig förra gången så den här gången var det min tur. Resan kostade bara 2400 kr, MEN med alla andra utgifter och fick pengar så blir det ändå så dyrt. Vi har nog brännt 10.000 kr..  Pengarna bara springer iväg.. Det blir ju så mycket runtomkring. Men det var så värt det, vi hamnade på ett jätte fint hotell, nära till havet, fiint poolområde, bra restauranger, roligt nattliv. Jaa allt var helt perfekt. Dock inte lika vackert som kefalonia då. Det lär vi nog inte slå på ett tag. & för er som blev lite avundsjuka så kan jag ju säga att vi faktiskt hade tre dagar med växlande väder, sol/moln/regn.. & att planet var 4,5 timmar försenat när vi kom till arlanda.. Så helt med flyt hade vi inte..

Dom var tvungen att reparera det planet, en dörr som krångla. Det roliga var att de planet kom från Rhodos och på det satt johans kompis & bara halva planet fick fyllas upp. Resten fick stanna kvar på rhodos. Så LITE nervös blev jag. Men det gick bra tillslut, synd bara att vi förlora en dag.

Sitter och försöker plita ner en jobbansökan, och jag kör bara fast hela tiden. Blää. Vill göra allt annat på internet änn att skriva den. Fattar inte hur folk orkar, har disciplinen och tålamodet att plugga JAA det är bara och inse jag kommer aldrig plugga. MEN jag beundrar er som gör det.

Syrran stack till ROM idag. Ännu en packpacker resa. Så vi ses inte på 1,5 månad sammanlagt. Vilket är trååkigt!
Men men.. Det är väll så det är. Lite avis att hon ska se ytterligare så många länder.

Till helgen flyttar jag helt och hållet ur min lägenhet... Så här ska flyttstädas.. Som sakt rakt in i vardagen igen. Jobbsökande, a-kassan, lämna in nycklar, flytta, adressändring, pyssla och inreda...


MEN va vackert det börjar bli ute. HÖST är vackert, och mysigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0