Yes yes, det finns en gud!!

"Hej.

Idag finns det inte inläst, men vi kollar efter det på måndag. Jag har trots detta släppt din ersättning så att du har dina pengar på kontot på torsdag."

Aaaa, va glad jag blir!! Jag fick en vecka tidigare i alla fall. Jag har väll tjata så mycket på stackarn, så han orkar inte höra mer. Så på Torsdag får jag mina efterlängtade pengar. Gissa om det känns sköönt. Då blir det att betala av skulder, räkningar & sen ska jag shoppa julklappar & saker till mig själv.. Wiihoo..

Att pengar kan va så viktigt!!


Kommentarer
Postat av: sofia

och på fredag är dem slut? ;)



Skippa julklapp till mig, vi kan adventsmysa ist, käka vörtbröd och dricka glögg.

2008-10-24 @ 12:11:22
URL: http://plastsak.blogg.se/
Postat av: Jaag

Jaa, tyvärr, jag lär hålla hårt idom. För första lönen kommer sista januri..

2008-10-24 @ 12:22:43
URL: http://amnapamna.blogg.se/
Postat av: syster

Haha, jävla stalker, fyller min blogg med mystiska meddelanden. Säger till om jag orkar fixa :) ngn gågn i framtiden.. typ.



Sushi nu!

2008-10-24 @ 12:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0