Tok rastlöös.




Hallo!! Nu sitter jag och små smuttar på Rosé vin i våra nya vinglas..

Idag blev det en morron promenad för oss, sen stan & luncha på favorit stället.. Köpte superfina, stora vinglas.
Så nu är det rosé & vitt, & pizzabak snart som gäller..

Va även och storhandla.. Puu. IGEN.. Förstår inte.. ?! Borde verkligen stor handla EN gång i månaden.. Inte fyra!
Men vi handlar väll inte tillräckligt när vi handlar..
Storhandla kanske man inte kan kalla det.

Myyser..



Den här är till syrran.. hehe.




Gott gott, Jag fick också Balsamspray, Underställ & en ny mascara.
Dags att köpa på sig, för snart är man i sälen igen.

Nej Puss & hej, nu ska jag njuta av tid med söt.
& snart idol..


 


Kommentarer
Postat av: syster

Haha, du är för söt.

2008-10-25 @ 20:52:41
URL: http://plastsak.blogg.se/
Postat av: sofia

Underställ, är det något jag bör köpa på mig med?? Och festlinnen och så? Jag har hört rykten om att man har sopsäckar på sig när man går ut där uppe, är det sant? Bör jag köpa på mig sådana?

2008-10-26 @ 13:53:46
URL: http://plastsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0