Onsdag = Bra dag.


Idag blir det en BRA dag.. För jag ska åka till kusin i V-ås..
Blir massa skit snack & kanske lite fiika.. Ska åka hem så jag är hemma vid fem för då lär jag dammsuga lite.
Sen kommer Johans mamma & Arne på fika. & dom skulle ta med sig smörgåstårta.. Gott !! Jag älskar smörgåstårta.

Nu är det i alla fall helt bestämmt att vi sticker till stöten...!
Efter lite krångel & fel boende.. Men men.. Det ordnar sig och blir nog bra det med..
Vi har ju lill johan i november som vi kan våldgästa & laga mat hos.. =)
Han var bara väldigt glad att vi ville det.. Så slapp han äta "alternativmat" som han kallade det så fiint..

Nej nu ska jag sticka iväg..
Underbart med fiint väder också.. Lite kallt bara.. 6 grader.. Huu...

Kommentarer
Postat av: sofia

Tänk på mig när ni ska dit och käka, ok? :) blir nog endel "alternativmat" för mig också kan jag tro.



Bilder på skorna? Ska bli :)

2008-10-22 @ 11:12:41
URL: http://plastsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0