Lördag

Jag gick upp i tid, jag stutsade upp klockan sju igår morse & jag hann med allt jag skulle... Det är bra för att vara mej.
Sen sa jag ju till Johanna & Maria på jobbet, att det nog inte är städat när jag kommer hem.

Men så fel jag hade, och så glad jag blev. Min älskling hade storstädat heela lägenhetern.
Diskat, dammsugit, plockat, städat toaletten och bäddat rent.. Kan man bli lyckligare..? Så det var bara att åka iväg och storhandla, sen lagade vi tacos, tände ljus, drack lite vin & såg idol.. Mysigare kan det ju inte bli..

Idag har vi fortsatt på det temat, sen frukost & höstpromenad.. Vackert väder och allt..

Snart kommer Linda & Magnus & då ska vi ut och äta.. Åå bara mysa.. Ska bli riktigt trevligt...

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! kul att du gör det :). ja har inte hunnit lägga upp någon bild, blev inte så många slingor. Ska göra fler i veckan som kommer dock.

2008-10-18 @ 15:52:37
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0