Sex And The City...

Perfekt dag idag får man säga!!

Morron mys & seeen frukost, dusch och vidare till v-ås & Media market, 1 års firande för hela slanten var det där..
Visste ju inte vi men endå.. =) Johan shoppa filmer & tv spel..

Till min stora lycka, såg jag när vi kom fram till kassan att han köpt Sex and the city filmen till meeeej..!! Wiihoo blev så överasskad för jag såg verkligen inte när han tog den..

Köpte två barn filmer till Melenie & Linus.. Lindas barn.. åt lunch och sen till surahammar, fikade och busade..
& medans vi var där gjorde Linda Grekisk "pyttipanna" som vi åt när ungarna lagt sig. Såå gott.. Massa vitlök, fläskfile, paprika, rödlök, klyftpotatis & fetaost.. Kan jag verkligen tänka mig att äta igen.. Gott gott..

Förresten hade dom aktion på media market, så nån lycklig människa ropade in en tvättmaskin i morse för två kronor..
Hade jag vetat det hade jag hängt på låset, Fatta va bra det hade varit.. Mammas & pappas gick ju sönder sist jag var där, så dom hade fått den i förtidig julklapp.... =) 2 kr lixom... Men men nu var det ju tyvärr inte jag som stod där i morse och ropa in den..

Synd bara att alla pengarna gick till räddabarnen.. Så hade jag varit den människan hade jag nästan kännt lite skam..

Nej nu längtar jag till i morron för då blir det mys söndag & sex and the city...

Gooo natt.

Kommentarer
Postat av: syster igen

Jag tycker om att du bloggar, så jag håller reda på dig och ditt liv lite iaf :)

2008-10-26 @ 13:54:30
Postat av: Sofia

Haha. Too much information syster, hur ska jag kunna se dig i ögonen nu? ;) Men jag får väl tycka att jo, det duger. Det räcker och blir över!

2008-10-26 @ 17:46:48
Postat av: sofia

Säääääkert

2008-10-26 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0