Ett tråkigt inlägg...

Idag har det varit en tråkig dag, det har verkligen inte hänt någonting alls..
Eller kanske lite men inte mycket. varit till Tuna park en sväng, lagat mat, kollat på tv, spelat gitar hero, pratat med hanna & mamma.
Mycket mer har inte hänt. Syrran kommer hem SNART.. Hon är i paris nu..
Jag lääängtar efter dej. Var över 1,5 månad sen!!


I morron kommer kusin hanna hit, det blir skoj..!
Sen ska jag åka hem till mamma & pappa, åka till arbetsförmedlingen, och på lördag får vi besök...! Då blir det äta ute & mys!! När mamma var här köpte jag en ny jacka!! Så lycklig för den, dock skyldig henne pengar nu. men men..

Snart borde jag få pengar.. Annars blir jag gaaaaaalen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0