Ett liiiv....

Wow idag verkar det som jag haft ett liv, då jag inte uppdaterat bloggen 4 gånger. hehe..
Hoppas ni saknat mej, eller?? Jag har varit i V-ås hos kusin Hanna. & det var grymt trevligt, såå nöjd..
Vi började med fika, Kaffe & Kladdkaks muffins, Mmm. Gott.. Sen snackade vi massa skit i soffan & Hanna gjorde mat.
Den godaste potatisgratängen jag någonsin ätit, Hur god som helst och skink kassler..

Jag åkte dit till elva & stannade till halv fem.. Nästa vecka är det hon som kommer hit och kollar våran lägenhet.. =)

Kom på att mamma skulle komma hit en dag tidigare, så hon kommer i morron & stannar tills på Lördag..
Weee va jag längtar, då blir det V-ås & ikea sen luncha i Eskilstuna & stan.. Möjligen tuna park på Lördagen..
Strykbräde har jag inte köpt än så hon ska ta med sitt, så hoppas jag på hjälp med gardinerna..
Jaja, ska alla fall bli kul med mamma här.

Hm, Hanna läser min blogg, och det va så kul, för jag har alltid en massa stavfel som hon kan skratta åt..
Kul att man är känd för någonting.. Not...

Får laa skärpa mig då..

Johan lagade mat idag, Köttfärsbiffar. Riktigt gott det med..
Såå idag har jag varit bortskämd.. =)

Nej nu ska jag ta och se bonde söker fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0