Bullbak..

Ja vad händer i Eskilstuna?? Jag bakar bullar.. & ska snaart göra Kyckling/pasta Sallad.. Mums..
Johan stack tidigt i morse. 05.00 & kommer nog hem vid 19.00.. Såå 14 timmars jobb för honom.
Så vad gör man.. Jooo Bullar.. Det luktar så gott här nu! Haha. När degen var färdig kom jag på, herregud.. Jag har ju ingen kavel!! (Hos mamma & pappa har jag 2!!) Men ingen här. Så ja det blev lite roligt, fick ta en kartong rulle som jag tejpade plastpåsar på... =)

Men det funkade super bra.. Bilder kommer!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Mmmmmmm, tror jag kommer och hälsar på, ett litet tips, som är lite enklare, är: en petflaska med vatten i......funkar också........

Hoppas att det är bra med dig, idag är det bara att "tuta och köra" för mig igen.......skönt, fast jag ska fortsätta att gå och cykla, har hör att det är hälsosamt......tjoflöjt.....kram Maria, förresten, supersnygg frilla, väldig klädsamt!!!!

2008-10-06 @ 15:50:08
Postat av: Jag själv..

Svar till maria.. hehe.. Aaa, det var också smart, tänkte jag inte på.. Men det funka fiint det här med.. Bullarna blev så goda, jag är nöjd. Hehe, åker du till eskilstuna så är du mer än välkommen.. =) Guud va sköönt att du fått tillbaka det, kan tänka mig att livet blir liiiiite enklare, med hämtning av barn, och handing!! Hoppas ni har det bra på jobbet, a läänge sedan nu! KRAMAR!!

2008-10-06 @ 16:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0