Alkohol..

Hej kära läsare..

Idag vill jag varna er alla för alkoholens farliga gifter.. & ska man mot förmodan dricka alkohol, så bör man ÄTA ordentlig innan, Frukost & korvstroganoff räcker alltså inte. Det blev en två tre fyra fem öl ungefär, vin, & shot.. & party i Eskilstuna..

KUL.. Dock inte lika kul idag, AJ AJ AJ va mitt huvud dunkat, jag har legat i sängen precis hela dagen. Ätit chips, till frukost, min söt kom med frukost på sängen bacon & ägg. Men det gick inte riktigt i.. Chips fick bli dagens föda, sen försökte jag mej på kebab tallrik. Det gick sådär, fick i mig rätt så mycket i alla fall.. & nu har jag tagit steget från sängen in till soffan.. =)

SÅ VARNING FÖR ALKOHOL MINA VÄNNER...
Det förstör en heel söndag, tur att johan är ledig i morron. Det fick jag minasan höra när jag låg och åma mig..

Mamma har varit här också.. Tors-Lördag.. Det har varit såå trevligt.. Blev taccos, IKEA, shopping på stan, Luncha, promenad, Potatisgratäng & spice Kyckling, idol & även där några glas vin.. Hon tyckte det va så mysigt här såå..  =)

Neej nu orkar jag inte mer.. Huvudet känns fortfarande för tungt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0