Jag gjorde ...

Jag gjorde det för två år sedan, nu har jag gjort det igen. Haha. så lättlurad, jag orkar inte med telefon nissar som ringer & tjatar på att man ska ta deras erbjudande, MEN idag gjorde jag det igen. TRE, dom kan det där. För nån månad sen fick jag hem i postlådan att mitt abonemang går ut, och dom vill att jag ska förlänga det, och få en ny telefon.. Njaa tänkte jag och struntade i erbjudandet. Jag vill ju gärna se telefonen först. & det här är en sån där Samsung TouchWiz, alltså en touch telefon. Kan det va nått för mej?

Jo tydligen var det de, för när den där killen pratat ett tag sa jag, jaja skicka hem en då.
Hmm. men saken är den när vi lagt på kom jag på, vad kom egentligen överens om?? Det var ju två erbjudande, det ena var att jag skulle få telefonen för 399 kr i månaden i 18 månader & gratis surftid, det andra var gratis telefon men då binder jag upp mig i 24 månader & gratis surftid.. BRA ANNA... Så det ligger i killens händer nu då, för ORKA bry sig. Neej, jag får vackert lee, och hoppas på att telefonen är bra, och killen är snäll.

 Den är min på tisdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0