Magsjuka.

Gaaah va äckligt det är. Kom som ett brev på posten igår kväll, och natten har varit allt annat än trevlig. Trodde inte johan hade magsjuka, det verkade ju som rejäl magont och feber frossa men icke. Magsjuka var det. Jag mådde rejält illa igår kväll, & piiiiiiiip spydde ner hela badrummet. Hade feberfrossa så jag satt och skaka & mådde sjukt dåligt. Usch och fyyy. Har precis vaknat nu. Ska gå och lägga mig igen, har sån förbannad huvudvärk. Men fööörst.

Såg ni tidningen om lastbilen som körde in i den där mannen utanför ludvika. ARG blev jag, det var ju precis det jag var rädd för skulle hända mig!! Han låg max två meter bakom mig & jag såg inte ens upp till förar hytten. & med det väglaget låg jag i 80!!! Hallåååå lastbilar får väll inte köra fortare. & det som var så typiskt också var att båda kom från MASER FRAKT, eller om det var samma bil tillochmed skulle inte förvåna mig. JÄVLA IDIOT....!! Tur var väll att mannen hade ängla vakt, och klarade sig helt oskadd, men endå. Det är ju otäckt att det finns sånna lastbils nissar som har så dåligt omdömme.

Såå nu har jag fått skrivit av mig lite, nu ska jag återgå till sängen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Krya på dig Anna! :/ Kram

2008-11-26 @ 22:47:48
URL: http://hane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0