Lördag & snö.

Min söt är nog sjuk, han hade ont i magen när vi var på stan, svidande magen, konstig känsla. & nu när vi kom hem somnade han på soffan på en gång. Ja själv har en redig huvudvärk. Jag har haft samma typ av huvudvärk i flera veckor. Mest på morronen & kvällen, men även mitt på dagen. Konstigt.

I morse städade vi igen. Dammsög, damma, diska, bädda & skura toaletten, så bytte jag alla värmeljus. Det är ju så skönt att ha fint och rent under helgen så man slipper tänka på det.

Föressten ha INTE choklad för nära datorn där värme luft kommer ut. Det hade jag precis och de var ingen hitt. Såvidare du inte gillar smält choklad förstås.

Nej nu känner jag mej också trött, sov dåligt inatt.. Vaknade hela tiden.. Kanske att man skulle sova lite middag & vila huvudet lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0