Jobba.

Jag fick jobba idag!! Helenas barn va sjuka.. & jag ska jobba tors-fre också.. Vilken lycka!!
Det var såå skönt att få göra någonting, och snacka lite skit med johanna..
Vill verkligen ha ett jobb nuuuuuu, men inte vilket som helst, utan ett roligt & med bra arbetskompisar. Jag vill, jag vill, jag vill.....!

Syrran vann föressten 5000 kr resor idag.. Gissa om hon blev glad, kom ett brev på posten.. Men lite kallsvettig blev hon då lotten va kastad, men det gjorde inget, puuu.. Men vilket lyx endå.

Längtar till johan nu, och tills på lördag, då blir det fest..
 
Nej jag skriver så tråkigt så jag borde inte få skriva.. tråk tråkig är jag allt..

God natt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack Anna för att du jobbar när Melwin är sjuk, du är guld värd. Ha en trevlig helg, hoppas ni får roligt på festen. Kram Helena

2008-11-07 @ 08:53:59
Postat av: Jag själv..

Det är såå roligt att få komma ut, så det är klart jag gör!! Trevlig helg själva, hoppas det blir bättre!! Kramar från mej.

2008-11-07 @ 09:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0