HALT & Snö.

Jag sitter hos mamma & pappa. Syster ville att jag skulle komma hem en sväng innan hon sticker till snön. Nog för att det är snö i hela landet då, verkar det som. GUD va rädd jag var när jag körde, det tog TVÅ timmar hem från Eskilstuna. Brukar ta 1, 20 min MAX 1, 30 min.. & nu två hela timmar. & jag var riktigt arg på alla lastbils nissar. USCH...

En körde ut precis framför mig i rondellen så jag var tvungen att bromsa hårt!! Så jag skulle få stopp på bilen. Han hade världens längsta lastbil, och självklart skulle han till söderbärke. Så jag fick ligga efter honom. Och flera gången var bakdelen på väg ner i diket, så nej jag vill inte köra om. Eller ja det gick inte heller låg väl 15 cm snö mitt i vägen, så det hade inte varit någon hitt. Sen när jag äntligen blev av med honom då kom det en ny idiot som låg i röven på mig, dumma jävla pucko säger jag då. Jag fick hålla i ratten stenhårt höll på att få sladd precis innan kameran i söderbärke, där den andra last bilen sladdade. Då ligger puckolastbil nummer två och stressar mig i röven. Gaaaah. Jag ville bara köra åt sidan men lätt det då. NEEEEJ.. FAN va halt säger jag bara. Ta det försiktigt. Dessutom har jag trasigt fönster fortfarande. Kkkkallt...

Nog om det, nu är jag hemma och myser med thilly.
Jag vill också ha katt, två stycken!! Johan sa senast idag, jaa men skaffa då. Men DU får ta hand om dom. Skulle så gärna vilja. Men neej, jag måste tänka smart, man blir ju så låst. Då är det ju inte bara att sticka iväg någonstans. De krävs planering.. Tyvärr.

Nej usch va jag fryser, får bli en kopp rött te nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0