Gaah.

Nu har jag sovit sjukt dåligt i två nätter, jag förstår inte..
Jag går och lägger mig, vänder, vrider, öppnar fönstret i NOVEMBER, vänder lite till, och sen inser jag NEJ.. Det här går inte, Det blir täcket och kudden som åker med ut i vardagsrummet och sen tvn. Två nätter i rad har jag somnat runt 03.30. förstår inte!!?? Sen när jag väl somnar då drömmar jag massor av konstiga drömmar. Skulle vilja ha en dröm bok så jag kan tyda dom!

Igår skrev jag två inlägg som jag aldrig bubliserade.. Vet inte varför det blev bara så.

Idag blir det stor städning & sen lite Lost.. Är sugen på säsong tre nu..!
Johan stack 05.00 i morse, då hade jag precis somnat..

Neej, nu mera kaffe, kollade på tv3s Du är vad du äter i torsdags. Kaffe är inte bra.. Men jag tänker inte sluta.. Sara Lövgren drack 800 liter per år, nästan 3 liter om dan, & riktigt så illa är det ju inte för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0