Dollar..

Bra dag trots rutan inslagen, Jag åkte upp till mormor & morfar i Lernbo, Där trivs jag alltid.
Hjälpte dom köra lite sågspån & krattade lite, Sen kom kusin Hanna.. Känns som vi träffas var och varannan dag, haha. Så åt vi & drog till Dollar store i Ludvika.. Jag gillar dom, & jag hittade söta tomtar, & tre dukar med jätte fina änglar på. Blev riktigt nöjd. Blir sugen på att börja pyssla, få upp julgardinerna, baka pepparkakor, fixa med dom fiina stjärnorna jag köpte.. Gaah, det ska bli mysigt att få va hemma över jul i alla fall.. Såå jag är glad att det inte blev något sälen, synd bara på jobbet.. För arbetslös vill man ju inte va heela livet.

Nu har det gått tre månader, ska söka jobb nu.. Måste redovisa för arbetsförmedlingen senast i morron.. =( Daah finns ju inga att söka..

I morron kommer Johan och hämtar hem mig till E-tuna igen.. Men först ska vi upp till borlänge, tror det blir så i alla fall..beror lite på hur länge han måste jobba i kväll/natt... Men antagligen kommer han.. Sen ville jag in på ikea en sväng.. Får se om vi hinner allt, är ju en bra bit mellan Borlänge & västerås... Men jag vill kolla om dom fått in nå nytt.. Julpysslet brukar va såå fiint..!!

Jag kände mej så ledsen och nere i morse, allt var bara fel och drygt, & jag som aldrig brukar bry mej hur vädret är, tyckte att det var heeelt värdelöst tråkigt alltihop.. Men en dag vi mormor & morfar, och kuss gjorde det bra igen.

Jag vill vara glad och känna myyys stämning, inge depp hääääär inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0