TIDSOPTIMISMEN håller i sig....

Tidsoptimist som jag gått och blivit, håller jag på och packar och tvättar NU.. hehe. åker i morron bitti vid tio, elva nån gång, så jag hinner utan problem.. =) Tog en power nap nyss, hade lite huvudvärk så det blev nog en 45-50 minuters sömn.. skönt, sen sms bombade maria mej, hehe.. Fick några roliga historier och en trevlig resa hälsning. Alltid uppskattat.. Fick en av ansi och carro med, så jag hoppas verkligen det blir en trevlig resa nu. Jag har inge förväntningar alls, får jag sol hela veckan, god mat och bad, så är jag nöjdare än nöjdast.. Ska bli riktigt skönt att bara få slappa, och må bra.

Kommer sakna johan, men nu fick vi ju tolv timmar i natt ihop, så jag får väll stå ut.. 1,5 vecka måste ju gå nu, när vi fick mysa igår.. Han satt sej i bilen och åkte till mej, kom åtta på kvällen, och va tvungen att åka hem igen, åtta i morse.. =) Men de var värt MASSA... Maria va super snäll och lät mej ta friskvård första timmen, så vi slapp i alla fall gå upp vid sex. TACK så mycket för de..!

Godis har jag ätit den här veckan också.. Illa illa.... Alldeles för mycket.. Förstår nu varför jag vanligt vis inte äter godis, JAG KAN INTE hantera det!! Får bli nya tag och slut ätit. Jag och godis är helt enkelt för goda vänner att vi måste göra slut. MEN först en vecka på Rhodos i livsnjutningens tecken... (Kan ju dö på hem resan) Såå njutas de ska de...

Jag är inte rädd för flygresan, men på nått sätt känner jag mer obehag änn vad jag tidigare har gjort..
Jag börjar bli gammal, och rädd... Tidigare tyckte jag det bara va härligt...

Nej nu ska jag sparka igång mej igen. Ha det bra hemma i Sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0