KAFFE..

Mmm, frukosten är intagen, gott gott, kaffet var perfekt.. Ska snart göra mej iordning, åka och lämna skatte papper, sista minuten, jaag? Öö JA.... Sen vidare på synundersökning, kan behövas, mina ögon har blivit sämre, helt klart. 

Ååå jaa den här helgen har varit lika underbar som den förra, vi har myst, ätit, myst, ätit.. hehe.. Cocothai på fredagen, sen hem till Ansi och tobbe på fika, Guuud va fiint huset har blivit, det är helt sjukt.. Jag blir nästan sugen..! Sen drog vi hem till mamma och pappa, snodde deras dvd, och åkte hem för att se på film, yes yes, synd bara att jag glömde dosan, så det blev film med dansk TEXT... Haha.. jag somnade endå i halva filmen, Hade ju varit vaken sedan 06,20... =) Såå liiite trött var jag.

Lördagen tog vi det väldigt lugnt, slappade och hade de bra.. tog en promenad på eftermiddagen, och sen fixing inför kvällen.. Wiihoo.. den blev lyckad, vi åt tre rätters på Akropolis, delade en flaska vin, sen vidare till selmas, för ett antal öl och en jäger... SUPER trevligt... Blev lite onyktra, eller?

Och igår söndag, var det bara slapp som gällde, sen oriflame möte för mej på kvällen.

Nu ska jag kicka igång, måste det ser jag på klockan.. Ska ta mej och träna idag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0