Dvalaaa.

Nu tycker jag att det är dags att vakna ur dvalan...
Jag har sovit i över tre dagar.. Helt sjukt.. Fick meducin igår, halsfluss sa doktorn, åå jag misstänkte det, vanlig hals ont kunde väll inte göra så ont.. Känner mej fortfarande helt utslagen.. Men jag kom på att jag kanske får huvudvärk för att jag sover för mycket? Jaa jag vet inte, sitter nu här och har spränghuvudvärk. Nått jag absolut inte vill ha idag. För idag kommer ANSI... Så lycklig!! Iiii... =) Ska försöka va pigg och social, vi lär ju ha en hel del att prata om.. Bara jag blir lite lite piggare.. vill att pencilinet ska va värsta mirakel kuren, hehe..

Nu ska jag äta lite frukost, sen vila i soffan såå jag är pigg om ett par timmar... *tänker positivt*

Puss på er, om ni vågar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0