Handikapptillstånd

Igår städade jag min lägenhet, shit va dammig den hade blivit trotts att jag inte varit där på hela tre veckor..
Den var dessutom 30 grader i den, Puuu blev till att öppna alla föster. Såg lite fotboll, pratade med johan, och läste min nya bok, somnade vid elva. och vaknade sedan vid 05.20.. KLAR VAKEN. Varmt, svettigt, flugor som surrar & hoppar på en, fåglar utanför fönstret, och ÄNN en gång så jävla varmt.

Hehe. men man ska inte klaga på värmen!! Det är underbaaaaaaaaart!!
Idag blev det fika men maria på hamnen, sen jobba igen.

Helgen har varit bra, spenderat den med mina flickor, och gått på drakbåten. De var skojj. Rosa pantern och viiin.
Saknat min johan bara.. men till helgen.. =) så ska vi på bröllop, det ska verkligen bli kul.

Var ute med båten fredag och söndag, vilket var heelt underbart.. Picknick i båten, jätte varmt i vattnet och massa mys.

Snart slutar jag för dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0