BLÄ.

Måste bara skriva..

PUCKO OK!!! Tankade bilen idag, och dom drog pengar gånger TVÅ!!

Tycker jag inte om, så nu måste jag slösa bensin för att åka DIT IGEN!!  Blää. och gnälla på dom!!

Så kom jag till ludvika och skulle hämta ut paket, i tro om att jag hade pengar, men NEEEJ.. För CP OK hade tagit mina pengar. Kunde jag bli mer arg? NOPE..

Men För övrigt har dagen varit en social och väldigt trevlig dag..
Hunnit luncha med maria och johanna. Träffat kuss, fika PLUS middag, varit hem till lägenheten, hälsat på mormor och morfar, och tjolat med jenni och henke i två timmar om allt och ingenting..

Såå jaa egentligen har min dag varit fylld med saker att göra.. =)

Vill att Johan ska komma till mej NU!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-06-18 @ 00:17:16
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0