Jobbet, mys & en grill.

Sitter på jobbet nu, som vanligt är jag trött, kan inte sova första dagen innan jobb, helt sjukt, förstår inte varför. Har haft ont i ryggen också i tre dagar.. Johans säng är för hård!

Där har jag varit nu dom här dagarna jag varit ledig. Åkte dit i söndags, fick lagad mat, bulgur sallad och kykling filé super gott, sen blev det mys och film, två stycken tillochmed.

Måndagen var vi till västerås, sen hem till eskilstuna igen & inhandlade en grill.
Det blev kött, champinjoner, majs kolvar, bulgur sallad och ranch dipp. SÅ GOTT!!
& till de drack vi öl.. åå ännu mera lyx till efterrätt.. Ost & kex.. =)

Idag ska jag åka på bil bingo med mamma, syster & mormor. Hehe. Brukar göra de en gång om året,  jag ska vinna storvinsten är de tänkt. ÄR i behov av DET!! 2600 kr är det tänkt att jag ska leva på denna månad.. Wiihoo.

Vill ha mina skattepengar NU!!

Gotland är spikat !! Det ser jag fram i mot, Adam Tensta spelar på onsdagen, ska VI??

Nej, jobba var det, men det ringer ju inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0