Den perfekta helgen.

Vilken UNDERBAR helg jag har haft, heelt perfekt kombination med mina vänner & johan..
I fredags kom johan och hämta mej, hemlig resa rstod på schemat, wiihoo. och bilen styrde mot falun..

Där var det first grand hotell som gällde, gissa om jag blev glad.. Vi har sovit där båda nätterna & det har varit hur mysigt och trevligt som helst. Hotell frukost, dubbel säng och MYS.. Fredagen var vi ut på harrys och åt plankstek, SÅ gott. Drack öl innan maten, och vin till maten. LYX.. Lördagen gick vi på stan, fikade med kattis på koppar hatten, njöt av solen, gick på systemet, och sen dusch & fix inför kvällen. Halv sex gick vi till kattis, då redan intagen två glas mousserat vin. Sen blev det middag ute, grilltallrik, suuuper gott. Med Carro, Kattis, micke, manne, och en jobbar kompis till katt & carro, erika med pojkvän. Super trevligt sällskap, goood mat och öl. Ute dessutom, kvällen kunde inte starta bättre, Vidare hem till kattis för förfest, och sen till harrys..

Såå nööjd, söndag morron, va vi GANSKA slitna, hehe, Då åt vi good hotell frukost, låg i sängen och bara slappade, sen hem till carro & hennes soffa..

På vägen hem blev det max. & sen godis & två bra filmer, är verkligen super nöjd med våran helg.. !! HELT GRYM!!

Nej nu ska jag äntligen få avsluta det här inlägget, jag har försökt skriva ett i fyra timmar, har ringt en heel del här på jobbet idag, men det är kul, då rinner tiden iväg snabbt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0