Tjoohej..

Stöten uppdatering, Det där med att försöka va vuxen, ha lägenhetern, skaffa rutin på livet, träningen och jobbet, Det tynar lätt bort när man är här uppe, Här var det fest till tusen, kollektivt liv, massa strul, kebab och hamburgare, öl och chilinötter, vara nyttig? Vad är det, tappa bort betalkortet, för att sedan hitta det igen en VECKA senare, Braaa Anna!! det låg i samma kjol jag kännt igenom tio gånger.... Men icke.. Där hade kortet legat och väntat på mig heeela tiden, synd att jag min NÖT spärrade det då.. Typiskt.. Men spara pengarna kallas det kanske. hehe.. Ett rätt så bra sätt också, har man inga pengar kan man ju inte göra slut på några. Så jag ska nog ta och tappa bort det där kortet lite oftare.

Fast just nu vill jag ha pengar, jag vill gå och sola, jag vill köpa MAT, jag vill köpa tvättmedel så jag kan tvätta, och jag behöver tanka!!

Har blivit mycket gratis på krogen i alla fall.. så det är bra.. Igår drev jag och sandra med en kille som va trubadur, eller han sa till några killar som ville höra en låt, att vi var hans manger så vi fick bestämma vad han skulle spela.
Sandra var då snabb och frågade efter lön för mödan. och vips så hade vi 6 öl på bordet. hehe.. Åå vi lekte mangers heela kvällen.. ;)

Sen träffa jag på en kille som mamma & pappa känner, som var här på konferans då fick jag gratis drinkbiljetter av han..

Ååå i fredags när vi var ut hittade jag först en hundring, och sen en till, och sen 60 kr till..
Så 260 kr.. Dom behövde jag, blev mat för heela slanten..

På torsdag kommer mamma, faster och farbror, jenni och henke + barn.. Ska bli såå jäkla sköönt att få träffa dom, nån hemifrån!! Hoppas på att jag får va ledig på lördag.. för då ska jag sova där, och bara mysa runt.. Åå bli lite ompysslad.. =)

Vill lära mej åka skoter, brukar få åka lite då och då, bakpå.. men faan, jag vill köra själv.. Verkar riktigt roligt!!
Snart kommer jenny och sandra hem från jobbet.. Undra va vi ska hitta på i kväll dåå..
Har även varit ner till sälen byn och köpt hela systembolaget, skaffat bredband, och varit till hundfjället på besök hos anna och johanna.. Och en tur till harrys, där vi käkade världens största hamburgare..

Nej nu ska jag lägga mej i soffan, har inte gjort något vettigt än av min lediga dag.
Pratade med johanna och maria på växeln, var kul att få höra lite hur dom har det.. !

Heeej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Syster langt borta.

Alskade alskade du! Hej.. hej hej hej. Vill ge dig en enorm kram men det gar inte rikitgt. Hoppas du har det jatte bra! det har du val? Sno och kyla ar inget jag langtar efter men jag blir lite avundsjuk nar jag laser att mamma och pappa kommer upp och halsar pa. Du far krama dem som tusan fran mig. Och sag at dem att jag vill vara uppdaterad nar det galler farmor!

Annars ar allt bra, vad kul att du har internet dar uppe i urskogen nu, sa man kan lasa och skriva till dig! folja med i ditt liv ocksa. Nu ska jag nog ga ut och jobba lite mer pa brannan. Har fatt fin fina rander efter bikinin. Inget ar sa vackert som kritvita brost i kontrast till knallrod mage. Haha.

PUSS pa dig systra mi!

2008-01-30 @ 06:17:24
URL: http://plastsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0