Sääälen.

Hej och håå, då var jag på fest igen då, och hittat en kääär kompis.. DATORN.. Älska!!
Ååå jag måste ju bara uppdatera nu när jag har chansen, idag har det varit mycket folk i backen, vi har jobbat, och jobbat, sen sprang vi ner till after skiin och drack två öl, sen hem, duscha och fixa.. Och nu party party.. ;)

I morron kommer Anna och Johanna och då blir det meeeer party!! Hihi.. ska bli såå kul!!
Patrik har också varit här.. Kul att få träffa en vettig människa.. ;) hehehe..

Jag åå sandra va ute och gick i snöovädret igår, sen var jag å jenny och sola efter det! Sköönt.
Syster har stuckit till thailand.. 3 månader och en vecka.. HEELT sjuuukt.. Hade velat krama henne först..
Men men, nu är hon däär..

Carro och katt kom upp å hälsa på mej snart, de är gryyym after skii i stöten.. ;)

Puss åå hej!!

Hur har ni det på jobbet? Maria och johanna?? Braa nyfiken är jag. Saknar eeeeer!

Kommentarer
Postat av: Maria

Självklart har vi det bra på jobbet och håller ställningarna UTAN dig, fast det är inte som vanligt!! Ska försöka härda ut ett tag till, om det går!!!! "Hi Hi" Det låter som om du stortrivs, jag är så glad för din skull, blir lite festasugen när du berättade hur kul afterskiiin är, få se om jag dyker upp, man vet aldrig!! Gör inget som inte jag skulle ha gjort, ha de gött!!! Kramizar Maria

2008-01-20 @ 17:16:01
Postat av: Johanna

Skitkul m lite uppdatering av hur du har det. Låter som du har de kanon Anna...fan va kul!
Här är allt bra, tillbaks från mig långhelg o slaom o mys i Fjätervålen...hade de kanon...myyycket snö. Parta på nu Anna!
Massor av kramar Johanna flum!

2008-01-23 @ 11:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0