I huvudet på Anna

Jag är ledig idag, borde väll ha varit ute och åkt, så jag lär mig nån gång..
För OM mina ungar ska växa upp i en skid ort, och jag ska lära dom å åka, lär jag nog snabba på..
Hahaha.. skojja bara men var det inte så jag saa.. Jag vill äga ett stort spa hotell, köra en fyrhjulsdriven snygg svart volvo, ha tre barn, stort timmer hus med bubbelpool inne, och bad tunna ute... Jobba in pengar på vintern, och njuta av lediga somrar.. på sommaren.. Dags att sätta fart...

Nån har påverkat mig positivt, och insett att man måste ha MÅL.. här i livet.. Annars har man ju inga att uppfylla...
Just nu har jag nog bara drömmar.. Men snart ska jag ha måål.. DET du.. =)

Mmm.. i dag har jag inte gjort mycket vettigt, har lite svårt att acceptera en dag som bara går, utan att jag har gjort nått.. Men men, ibland kanske man måste ta det lugnt också.. Jag håller på att färga håret just nu, snart kommer mina sambos hem.. Då blir det läx läsning inför skoter provet i morron.. Och sen laga lite mat..

PUSS på er!!

Kommentarer
Postat av: Maria o Gerd!!!

Här sitter vi och avnuter våran goda keso med mosade bananer och bara tänker på DIG!!! Du har fantastiska drömmar och visoner.....kom igen, det går att förverkliga, det är bara att du höra av dig om du behöver bra råd och tips!!! grattis till körkortet!!! Du är en bra bit på väg!! Saknar dig!! Ha det gött Amnapamna. Kram Maria, Gerdan och Johanna!!!

2008-02-14 @ 14:59:36
Postat av: jag själv..

Hahaha.. Tack maria..
Hehehe.. vet att det är du som skriver...
Jag har precis varit ute och åkt skoter med johan, han lägger snö i natt, super kul!! vi välte med skotern och allt, åå min hanled känns inte allt för skön just nu.. men men.. jag ska gå och sova nu, för i morron, 09.00 ska jag upp och köra skoter igen, skoj skoj.. den står utanför fönstret.. =) saknar er..!! Pussar och kramar från mej!!

2008-02-15 @ 01:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0