Hemma...!

Jag är hemmaaaaaa..
Sjukt drygt att åka bil hem, jag satt och skrek, och sjöng, drack två red bull, käkade naturgodis och nötter, växlade med värmen, satt på kallt, sen varmt, sen kallt, skruvade på mej, och ringde folk.. allt för att inte somna vid ratten, Blir såå trött så fort jag sätter mej i bilen.. =/ Men nu är jag hemma... hihi.. va förbi vid min lägenhet.. ringde mamma å sa att jag var där..

-Mamma jag nästan grinar! Vi la på.. hehe. åå jag grinaa.. ! Vadå känslor??
Trött, slut, känslor hit och dit.. åå jag grinar för att jag va i min lägenhet, haha.. heelt sjukt.. Men sant..

Nu är jag hemma vid mamma och pappa.. Känns sköönt endå.. trots att jag saknar stöten redan.. Vill ju inte missa något där.. åå jag vill med slå rekord.

I morron blir det begravning för farmor.. Usch.. Men men.. det är som det är.. kommer grina ihjäl meej, Men det är väll så livet är..

Ska försöka njuta av tre dagars ledighet i alla fall, det är verkligen lyx..

Puss på er som låter mej vara det...!

Kommentarer
Postat av: Maria A

Ha det nu så bra ni kan i helgen, tänker på dig idag fredag!!! kram kram!!! (kanske du hinner komma förbi, kan ju hoppas iaf)

2008-02-22 @ 10:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0