Hej Världen!

Hej Världen.

Idag har det varit så himla fiint väder, jag var så himla lycklig när jag gick upp till kååtan idag. Det var bara en sköön känsla runt hela mej.. Hihihi..
Hela anläggningen stod still i dag också, i närmare 1 timme.. Och våran värmare slutade funka runt halv elva.. och ville inte funka förns framåt 13.00 igen.. ISKALLT.. Men de funka.. va lite avbrott i vardagen.. ;) Synd bara på den fina dagen.. Annars kanske kassan varit lite bättre.. Men men..
I morn blir det nog mycket..

Shit jag har precis skjutsat på sandra, kommit hem, satt mig, och jaa efter fem min är jag rastlös, och tänker..

- Jahaaa, va ska man göra nu dåå.. Är så van vid att livet går i 110.. och vi har alltid saker att göra, Jobba, äta, handla, göra i ordning oss och sen paaarty, sova, jobba.. Jaaa.. Ni förstår.. Heela tiden någonting.. I Måndags var det personalfest, det var skojj, skojj.. Tisdags blev vi bjudna på buffé, efterrätt och viin på brasset av "styrelsen" Alltså våra chefer.. Super snällt! I går var jag helt slut, hade lite huvudvärk, men det blev endå sen läggning, lite socialt liv, chips, dipp, nötter och film, som jag knappt såg på då.. men endå. Åå så va jag duktig och tvättade två maskiner, solade, och gick & inhandlade lite mat..
Sen flyttade vi om i vår lilla lya, jag har fått eget rum, daniel har fått sparken, och jenny vill inte bo med mej för jag snarkar.. HAA... =) Lyxigt..

På lördag blir det håårt.. Först en stressdag, och sen konferans.. Men det blir kul.. På söndag kommer bocken hit och festar med oss, Åå då blir det HC.. Med.. Anna och Johanna också..

Njut av slapp livet i Thailand syster! Puss på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0