Tisdag..

Jag & syster tog oss en kvällspromenad igår, sen stupade vi i säng vid tio. Syster småsnarkade ialla fall då. Klockan ringde 07.50 & då sa syrran att hon inte sovit så bra i alla fall.. Vaa? Varje gång jag vaknat har ju du snarkat, Ja sa hon men varje gång jag vaknat har DU snarkat. Hehe.. Men vi sov dåligt på många timmar, så det lär ha blivit en hel del sömn i alla fall. Körde upp henne till nio, sen har jag bara suttit här, druckit kaffe & duschat. Ska åka upp dit snart och se hur det går.


Toooday kommer Johan upp!! Han sitter vid de har lagret på tåget.. =)

Känner mig väldigt stressad över julklapparna, jag har bara köpt en enda än så länge.. Men men jag får väll springa runt i stockholm som alla andra tokiga stockholmare & leta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0